• کد خبر: ۳۲۵۹۱
  • تعداد بازدید: ۵۳۸

موثرترین رسانه اجتماعی در حوزه تبلیغات کدام است؟(نمودار)

نتایج نظرسنجی و مصاحبه از ۱۶۲ فعال در حوزه بازار از کشور‌های ایالات متحده امریکا، انگلستان، استرالیا، کانادا، ایرلند، آلمان و فرانسه نشان می‌دهد، اینستاگرام موثرترین رسانه اجتماعی در حوزه تبلیغات و بازاریابی است.

موثرترین رسانه اجتماعی در حوزه تبلیغات کدام است؟(نمودار)

 

پست‌های اینستاگرامی، استوری‌های اینستاگرام، ویدئو‌های منتشر شده در یوتیوب و ویدئو‌های منتشر شده در اینستاگرام در رتبه‌های اول تا چهارم هستند.

با وجود اینکه بیشترین کاربران رسانه‌های اجتماعی در فیسبوک هستند، اما طبق این نظرسنجی، پست‌های فیسبوک تاثیرگذاری متوسطی در حوزه تبلیغات و بازاریابی دارند.

 

 

 

 

منبع:statista.com

نظرات
نظر خود را بیان کنید
نام:
ایمیل:
خبر ویژه

ادامه جهاد در فلسطین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (جمعه) در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس با اشاره به گشوده شدن فصل جدیدی در مبارزه برای فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور جبهه مقاومت و تغییر موازنه قدرت به نفع مبارزان، هفت توصیه مهم را در خصوص ادامه جهاد بزرگ و مقدس کنونی بیان و تأکید کردند: اصلی‌ترین توصیه، تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمی‌پیماید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد.
ادامه جهاد در فلسطین
پربیننده ترین خبرها